Sunday

Så var det redan söndag! Och vi har haft en jättemysig dag! Känns som vi hunnit med massor, vilket vi har också haha. Jag gick upp åtta och tog en varm lång dusch och hoppade i rentvättade myskläder och stoppade fötterna i fårskinnatofflorna innan jag väckte hjärtat med söndagsfrukosten. Hembakt surdegsbröd som Sebastians farmor bakat (dom hälsade på oss igår), te, juice, goda pålägg och äggröra. Bra start! Sen vaknade barnen och det blev lek och bus med Hector spillevinken innan vi tappade upp ett bad till honom och mig! Badkaret var uppskattat av honom med minst sagt :D plaskade runt. Sen fick han rester från gårdagens middag älgfärsbiffar med kantarell sås rårörd lingonsylt (den också hemgjord av farmor Cobert) och kokt potatis. Slank ner en stor portion :D Hector han gapar och slukar allt med hull och hår typ. Aldrig varit problem med maten.

Nu står jag nere i tvättstugan och väntar på vikhjälp! Lakanen är inte direkt lätta att vika ensam. Hörs att jag nästa aldrig varit singel. Inte alls min grej. Och innan tvättstugehänget har jag suttit och pluggat i psykiatri boken.. Läst över femtio sidor så ögonen svider! Nu tar jag ledigt resten av dagen och myser med finaste killarna <3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback