Älskar dig förevigt

28 november 2010 blev du min och jag din. Då gav jag mitt hjärta till dig och sa att du skulle vårda det med ömhet. Det lovade du och har hållt det varje dag. Den 28 november 2012 har du varit min i två år och jag din i två år. Du och jag planerade livet i ett svep över ett samtal när jag stod på bussterminalen i Norrköping och väntade på bussen som skulle ta mig till Stockholm. Allt vi pratade om under det samtalet som vi sa att vi ville - det blev av. Du är en människa som inte bara drömmer dina drömmar - du uppfyller dom med en målvetenhet som jag aldrig sett innan. Även fast jag aldrig upplevt så mycket turbulens i ett förhållande innan har jag heller aldrig upplevt så enormt mycket glädje och lycka på så kort tid innan.

Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: malin

Till hector, har ni pampers baby dry ? Tycker de är bäst till barnet att sova i ,:-)

2012-10-25 @ 00:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback