Fredag!!

Underbart med helg! Det är nått speciellt med helgerna trots att jag är ledig varje dag! Eller ledig och ledig att ta hand om två små troll och plugga heltid är faktiskt mer uttröttande än att jobba heltid :P hur som helst! Helg och Sebastian är ledig lördag söndag och måndag! Mysigt med långhelg! Hoppas snön ligger kvar då tänkte vi gå ut och gå promenad och dra Hector i pulka :D

Nu ska jag hoppa upp ur sängen och väcka min stora kille innan han ska till dagis vid elva (: Sebastian kommer hem vid tre sen blir det freeedagsmyyyys! (;

Ha en bra dag allihopa! PUSS


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh som jag längtar efter fredagsmys med någon man tycker om!!! Särskilt nu när det är mörkt och kallt och man bara vill tända ljus och krypa upp i någons famn...

2012-10-26 @ 10:01:31
Postat av: Mimmi

<3+1000

2012-10-26 @ 10:13:42
Postat av: mimmi winter

Ja nog har du det du gör med plugg och barn och hus. Du gör det Bra!

2012-10-26 @ 12:35:38
URL: http://nattstad.se/mimmiwinter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback