Oxfilé med penne och riven parmesan

God kväll vänner! Hoppas ni haft en bra dag! Ursäkta min frånvaro.. Suttit med näsan i psykiatri boken hela dagen och skrivit uppsats. Två av fem veckor har redan gått i kursen (: snabbt går det! Och kul är det!

Vi sitter vid matbordet och smälter maten precis ätit efter att vi lagt en trotsig Hector. Haha va hände med vår ängel (; nu ligger han iallafall och sover och Dorian likaså. Vi är mätta. Jag åt lite för mycket känner jag.. Och så tänkte vi trycka i oss varsin kula ben&jerry glass till efterrätt. Käkar man oxfilé på en onsdag så måste man ju ha efterrätt :D medan jag lagade mat så byggde älsklingen koja i köket med Hector. Haha sjukt gulligt :D

Imorgon kommer fina Johanna! Längtat hela veckan!! Blir en mysig vistelse! Det blir det alltid när vi ses <3 hon kommer hit imorgon och stannar till lördag morgon och sen på lördag kommer det mer besök hit! Mysigt!

Nej nu ska vi ta och krypa upp i soffan och mysa resten av kvällen (: sov så gott sen! Så hörs vi mer imorgon! Puss


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Lillpojken ser så stor ut nu.Häftiga brallor!

2012-10-31 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback