Natti

Mysig middag i form av plockmat och tända ljus med bästa älskling. Jag njuter av kvällarna av att få ha honom nära. Gud vad jag suger in kärlek och värme från honom. Satt i soffan och bara kramades ikväll. Drack te och tittade in i elden från brasan i kakelugnen.

Dagarna är tänkta till att plugga, men idag ville Dorian inte sova! Så vi kollade på film och myste massa i soffan istället. Bärsjalen kom idag. Hjälp va vi kämpade med den. Antar att man måste öva en del, han gillade inte att vi krånglade med honom och blev mest bara hysterisk :/ men vi testar imorgon igen. Hur som helst hade varit perfekt men vår lilla kärlekskrank! <3

Älsklingen bäddade rent i sängen nyss så vi ska strax krypa ner. Nu ligger Dorian och sebbe på golvet på fårskinnsfällen och sover. Mysigt att amma på den. Och ha dom där! Släpade mig upp annars hade jag nog också somnat. Nu sitter jag och borstar tänderna (:

Sov gott allihopa! Hörs mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback