Linköping

Klockan är strax elva och jag har redan hunnit storstäda hela huset, duschat, sminkat mig, matat och lämnat Hector på dagis, ätit frukost och mellis och nu sitter jag och Dorian och leker på golvet med prasselboken han fick av Anna och ellie (:

Solen skiner och jag mår toppen! Ska bli skönt att komma ut lite, hämtar Hector på dagis vid halv två och åker med barnen till stan och kollar runt tills sebbe slutat jobbet. Då ska vi köpa med oss mat från subway och sätta oss i en mysig park och äta! Sen mot k-rauta rean innan vi åker hem (: plugg i kväll och sova tidigt! Gissar på att jag kommer vara ganska trött (;

Hoppas att ni får en underbar dag!
Bild från igår när jag och Dorian var och premiär gungande i parken! Det var populärt! (:


Kommentarer
Postat av: Susie

Fin han är!

2013-04-04 @ 11:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback