Sunday

Ligger och drar mig i sängen. Det är söndag och familjen börjar vakna till liv här hemma. Utanför är det ett vinterland och helt tyst. Man sover så gott här ute på landet. Så tyst så man hör sina andetag. Maken min är uppe och gör en mysig söndagsfrukost, scones önskades och han är riktigt duktig på att göra det! <3 Hector blir lika glad varje gång han ser att pappa bakat scones. Sötnosen!

Igår satt jag hela kvällen och sydde. Är inne i en pysselperiod och jag blir helt fast! Har redan hittat fler leksaker har ska sy. Så himla kul! Apan som jag sydde igår är en överraskning till Hector. Ska bli kul att se vad han "säger" om den. <3

Idag är det redan söndag. Helgen gick i en rasande fart. Vi har bara tagit det lugnt. Och kurerat oss. Myst runt. Tittat på film. Ätit goda middagar. Kramats mycket. Sovit en hel del och sytt gosedjur som sagt! Men idag kommer först runt elva vår barnvakt för att träffa barnen igen, Hector har hon träffat men inte Dorian. Sen ska vi komma iväg jag och hjärtat på massa mysigheter! Känns skönt att vi lägger barnen innan så dom sover medans vi är iväg. Efter det kommer en bekant hit och masserar oss. En timme var. Lyx att få hem en massör till hemmet! Allt för att underlätta med två busbarn (; hon är utbildad och riktigt grym! Hon är så träffsäker! Hittar alla ställen man har ont på nolltid. Vi firade midsommar ihop med några här där vi bor och då var hon där med. Då fick jag ett smakprov. Riktigt duktig! Så ska bli skönt! Sen blir det bara vila! Och umgås med familjen idag! <3

Hoppas att ni får en jättemysig söndag! Ta hand om er <3


Kommentarer
Postat av: mimmimus

Jättefin apa

2013-02-17 @ 15:51:26
Postat av: Marielle

Verkligen jättefint gjord. Sånadär kan du ju få sålda :).

2013-02-18 @ 18:06:16
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback