Ett riktigt bra år

Jag har verkligen mått bra den senaste tiden. Haft dagar fyllda av mening och meningen är dom tre finaste killarna ni kan tänka er. En av dom är min trygghet han tror på mig och allt vad jag drömmer om i livet och vill gärna dela allt med mig, uppleva och växa tillsammans med mig. Det är han som på alla möjliga olika vis på något sätt oavsett vad alltid får mitt hjärta att slå dubbla slag. Han kan gå från allvarlig och djup till en jävla retsticka med galenskap i tankarna på ett par sekunder. Och jag trodde att jag var den som brukade vara spontan och impulsiv. Han är killen som följer hjärtat före hjärnan och hade han fått bestämma hade vi haft fler barn idag än vad vi har. Aldrig någonsin har jag träffat någon som är så barnkär! Mamma! Jag lovade att skaffa en bra pappa till mina barn. Och tro mig.. Han är den bästa du kan tänka dig! Han får varje tidigare förälskelse jag haft att skifta i gråskala. För han skimrar i en färgexplotion! Sen har vi min krigare. Han som har vuxit från liten till stor och gör nya framsteg varje dag. Att se glädjen lysa i hans ögon varje gång han lyckas med någonting nytt värmer hjärteroten. Han pratar med sitt språk och ibland kan man gissa sig till vad han menar, men mest förstår vi varandra genom blickar. Han är så fin. Snäll mot allt och alla. Klappar sin lillebror på huvudet och hämtar mjuka skallror till honom. Ni skulle höra ljudet han ger ifrån sig när han ser sin lillebror. Det är kärlek det. Syskonkärlek. Så den tredje killen i mitt liv. För fyra månader sen låg han handfallen och skör på mitt bröst, ovetandes om världen och livet. Men idag.. Gladare parvel får ni leta efter. Favoriten är han själv, spegelbilden älskas högt och det är precis så det ska vara. Man ska älska att se sig själv. Storebror är också underhållande, det är kul att sitta i stolen och iaktta storebror fladdra förbi med full fart. Matglad har han varit sen dag ett och när han skrattar blir hans blåa ögon till två sträck Hihi. Knubbe blev hans smeknamn. En liten söt pojke med kritvitt hår och isblå ögon hamnade i vår familj. Hur kom det sig med brunögda föräldrar. Lilla hjärtat!

Jag har hunnit med SÅ mycket i livet. Jag har lärt mig av mina misstag, vuxit för varje motgång och blivit starkare av det som mer eller mindre tagit knäcken på mig. Samtidigt som livet går i rasande fart känns det som att det precis har börjat. Det är ju nu jag verkligen lever!

Det här året har verkligen börjat bra! Och det kommer bara bli bättre och bättre! Delmål mot våra framtida mål! Jag är verkligen verkligen lycklig <3


Kommentarer
Postat av: M

Önskar vi bodde närmare varandra! Vore en stor lycka att kunna hälsa på er då och då för en mysigare familj får man leta efter! Miss u all! <3

2013-01-29 @ 06:30:39
Postat av: Mimmimus

<3

2013-01-30 @ 23:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback