Lillebror

Nu är det bara tretton dagar kvar tills världens finaste Dorian blir fem månader. Och fyrtioen dagar kvar tills charmtrollet blir sex månader. Hur och när hände det här? Vid den här tiden fast när Hector var fyra och en halv månad gammal blev vi gravida med Dorian. Det känns som en evighet sen. Men ändå inte. Vi får uppleva dubbellycka dagligen. Dorian är en av dom gladaste jag känner. Han är lik mig på många sätt.. Både utseendemässigt och till sättet, för uj vad han pratar! Precis som jag. Vi kan ligga på golvet han och jag mitt emot varandra och titta in i varandras ögon och prata bort långa stunder. Vad jag njuter. Då försvinner tid och rum, det enda jag ser är som där blåa stora ögonen och den pyttelilla näsan och stora tandlösa leendet. Livet är omvänt.. Eller det börjar där det slutar. Vi är alla hjälplösa i början och tandlösa och Hector som går nu går med stapplande steg. Älskling <3

Dorian är som sin storebror inget fan av napp. Men händerna är väldigt goda ska ni veta. Dom snuttas det febrilt på dag som natt. Och så den där kaninen så. Snuttefilten som luktar mamma är favorit med.

Vilka enorma framsteg den här gossen genomgått. Nu tränas det för fullt på filten med att vända sig från mage till rygg och tvärtom. Ser mest ut som en ostbåge när han vrider och vänder på sig. Gubben <3

Det går inte annat än att älska dom små! Och älska är bara förnamnet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket mysigt inlägg. Tiden går så fort med de små...

2013-01-22 @ 00:25:06
Postat av: Jessica

Vilka katter är det som ni har kvar nu? :)

2013-01-22 @ 21:16:29
Postat av: Alexandra

Du skriver så fint om din fina familj.Visst går det fort och de små växer och utvecklas hela tiden.Kram A

2013-01-23 @ 08:50:28
URL: http://lexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Majsan

Mysigt inlägg. Läser om och om igen ♥

2013-01-24 @ 10:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback