Hej!

Kommer ni ihåg mig? Haha! Det var ett tag sen.. Jag är den där tjejen som är galet spontan och lever som jag lär.

Bloggen blev verkligen lidande när jag blev tvåbarnsmamma! Kan ju bara gissa hur det blir när trean kommer. (Nej vi väntar inte barn) (; även fast suget är SÅ stort efter en till så är det utbildning som gäller för oss nu. Och jag kämpar hårt med den vill jag lova! Och det visar sig på betygen! Tjohooo! :D

Solen har värmt mig en timme ute på altanen. Helt underbart! Jag trodde på riktigt att våren strejkade, men så kom den med buller och bång! Efterlängtad minst sagt! Vi håller på att få iordning på altanen och kan boka av utemöbler. Har använt dom flitigt sen vi fick hem dom! Både frukostar och middagar. Riktigt mysigt (:

Idag blir vår lillskrutt 8 månader. Tänk att han om två veckor (kom två veckor tidigare) varit lika länge på utsidan som på insidan. Även fast graviditeten kändes aningen längre (; än tiden han funnits här hos oss. Han är ett riktigt charmtroll. Lika blond och blåögd som innan. Och jag är lika förvånad fortfarande haha! HUR kunde han bli så ljus?! Lilla gubben!

Älsklingen är på jobbet, igår var han hemma och vabbande för jag är så jäkla förkyld. Men idag känner jag mig aningen bättre. Så ska nog orka med lite blöjbyten och gosande hehe (; Hector är på dagis och Dorian sover än. Trött! Och jag har pluggat lite nu på morgonen och som sagt suttit på altanen med kattorna och tagit det lugnt. Vi har ju två Maine coons. Herre min Gud va Ernst blivit stor. Han är ett halvår och mycket större än en fullvuxen katt. Han är min svans. Följer mig vart jag än går. Vi har verkligen blivit bundisar han och jag <3 häromdagen tog vi ut honom i koppel i trädgården och Hector gick så stolt runt med Ernst. Han är så himla snäll Ernst. Han är nära barnen hela tiden och är så mysig mot dom. Dorian satt på en filt när vi var ute och Ernst la sig bredvid honom och lät honom klappa honom. (Vi satt bredvid och hjälpte honom klappa haha) han är en fin familjekatt. Så glad att han flyttade tills oss <3

Och idag är det fredag! trots mammaledigheten så är det ju jättemysigt med helgerna! att få mysa Ihop med min fina Familj är oslagbart! Ikväll kommer några kompisar hit. Vi ska grilla hamburgare. Blir smokey burgers med hemgjorda pommes tänkte vi. Mmm dom är riktigt goda :D

Imorgon åker jag och min tjejkompis Malou iväg till en second hand med barnkläder. Hoppas på att hitta fina kläder till killarna. Ska tydligen vara både billiga och fina kläder (: låter ju lovande. Sen grillar vi ihop med hennes kille och deras barn. Mys!! På söndag blir det fika med Ernst uppfödare och sen ska både jag och Sebastian plugga. Och umgås med ungarna såklart :))

Har ni nått mysigt inplanterat i helgen? Oavsett så hoppas jag att ni få en fin helg (: puss!

Hector i sina nya fina kläder :)


Kommentarer
Postat av: Ami

Skönt att läsa att ni har det bra! Kämpa på med plugget nu Fanny, du har ju visat för alla att när du vill så KAN DU ;) kraaam

2013-05-03 @ 15:02:58
Postat av: mimmimus

Åh lillgubben,vad fin du är!!!

2013-05-03 @ 16:36:33
Postat av: Lilla jag

Låter härligt! :) Vad hände med nakenkatterna? :)

2013-05-04 @ 00:21:43
Postat av: mimmiwinter

Jag blir så glad när du skriver Fanny <3

2013-05-04 @ 12:39:31
URL: http://nattstad.se/mimmiwinter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback