fanny fakta

image653
namn: fanny alexandra magdalena andersson (ska lägga till ett till namn snart)
född: 9 september 1985 huddinge sjukhus
hårfärg: ljusbrunt dock färgat det i röttbrunt
ögonfärg: brungröna
stjärntecken: lilla sjöjungfrun 
kännetecken: fräknar i hela fejan alltid glad :)
positivt: omtänksam, öppen, glad, mysig, söt
negativt: självkritisk, inåtvänd i mellanåt, lat
mamma: victoria 38 år världens bästa mamma
pojkvän: alexander 22 år fästman, lover forever
bästa vän: helena forever <3
närmaste vännerna: tessan, my, sandra, marielle
husdjur: perser/exotic katten lucifer, chinchilla persern vera, mopsen adolf
intressen: inredning, rita, läsa, mysiga hemmakvällar, filmer, shopping, second hand
tycker om: lära känna nya människor, dansa, blogga, jordgubbar med glass, skaldjur mm.
tycker inte om: mobbning, skitsnack, fördommar, människor som mår "bättre" av att trycka ner andra
sparar till: mitt framtida liv med älsklingen, bla till våran lägenhet med inredning, en cykel.
samlar på: my little ponys sen jag var 4 år, klänningar, fina och matchande påslakan hah.
bästa filmen: crazy beautiful och uptown girls
favoritfärg: röd, svart mm.
favoritplagg: mina kläder, alla är lika fina och speciella!
sysselsättning: går på lång-promenader, läser,, ritar, gör massa inrednings och kläd-kollage mm.
framtid: plugga på komvux i höst, sen söka in på lärarhögskolan, skaffa bebisar, gifta mig, leva.
planer just nu: flytta till en underbar villa med älsklingen, bästa vännen och hennes kärlek
mobil: en rosa samsung som man fäller upp ^^
vill ha: en systemkamera, en egen cyckel, ett tatuerat stjärfall över axeln, en större garderåb
vet: att jag vill leva resten av mitt liv med alexander, ingen är så rolig, mysig, romantisk som han är!
klarar mig inte utan: alexander mer än en natt, min snuttefilt när jag ska sova, läsa innan jag somnar
bästa låten just nu: kwan - tainted love
mitt liv: vill jag ha precis som det är nu, att ändra någonting i det hade bara gjort mig olycklig, för nu är jag lycklig! och lyckligare fanny kan ni inte hitta (: kär, glad och helt jävla underbart lycklig!



Kommentarer
Postat av: Helena

MIN BÄSTA VÄN!

2007-06-17 @ 19:53:58
Postat av: Helena

MIN BÄSTA VÄN!

2007-06-17 @ 19:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback