shopping

Idag var jag och my inne i stan, vi gick upp vid nio åt frukost och åkte in till stan (: först till söder för att besöka massa second hand butiker, men till våran stora besvikelse så var alla stängda :/ pga midsommarhelgen.. så vi åkte till stan och kikade runt istället. jag hittade en del på rean och blev nöjd. behöver verkligen byxor och shorts, så det var inga onödiga saker jag la ut pengarna på ^^ fotade lite men inga snygga bilder direkt.. ha överseénde! men jag har blivit sjukt bortskämd med returmakeriets priser :/ det är ju rena rånet att shoppa på stan fast allt jag handlade var på rea! galet!!

är iallafall helt färdig efter den här veckan.. har nog inte hittat på såhär mycket saker på flera år ^^ har haft det jättekul, skrattat hysteriskt och myst en massa :D men nu är det bara att ladda upp igen och åka på semester med älsklingen :) vi ska åka förbi ett ställe och kika på en siames kattunge :) mysigt.

nu tänker jag sno med mig älsklingen till sängen och lägga mig och läsa och mysa med honom :)

puss och nattinatt ♥

      

mossgröna mini shorts - h&m 98 kr
lila leggings med guldtrådar - h&m 49 kr
värmeljushållare fast i rött och grönt - indiska 15 kr
palestina sjal i grönt och svart - indiska 69 kr
stoora te muggar - indiska 25 kr
grönbeiga baggy byxor - h&m 149 kr
gråa mjukisar - h&m trend 149 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback