tradera

våran tradera är inte avstängd längre ^^ så nu kan man handla lite där igen. kul. jag har ont i hela kroppen idag. det är nog efter all tvätt i går. hur mycket som helst, ska bli skönt sen när det är lättare att få tvätta i huset :) vi tvättade igenom allt, alla kläder jag ska sälja på tradera och våra täcken, alla våra kläder, lakan och handdukar, och rensade massa. ska ta kort sen på hur fint det blev i garderåberna så ni får se :)

vid åtta kommer isabelle, så ska vi ner och äta middag och sen blir det film ♥ känner mig sådär lagom social idag, så vi får hoppas att det blir bättre tills ikväll!

fyndade dom här t-slejf pumpsen igår, hoppas jag kan gå i dom, höh.. :)

dagens kommer senare! puss ♥

image617



Kommentarer
Postat av: Marielle

sketa snygg byrå den vill jag själv ha!!

2007-06-13 @ 20:03:13
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback