god kväll.

har mått dåligt nu på dagen, haft huvudvärk och känt mig risig. efter långpromenaden med mamma och adolf mådde jag mycket bättre! riktigt skönt. gick och handlade lite på affären, skulle egentligen bara handla matlagningsgrädde men kom hem med saker för över trehundra.. hm, mig är det inte bra att släppa lös i en affär :P fick iallafall med mig massa frukt, glass, brieost, salta kex.. så jag tänkte bada snart och sen lyxa till det med att gå ner och hyra film och sen sätta mig med kex, brieost, vindruvor och ett glas rött vin. värsta vardagsalkisen (; mysigt ska det bli iallafall. och klockan 20.00 är det "du är vad du äter" passar ju perfekt att sitta och gotta till. hihi.

och innan dess ska jag duscha och tvätta håret.. *stinkis*

hoppas ni får en mysig kväll. massa kramar ♥



Kommentarer
Postat av: Oddkamilla

Really enjoy your website. Thank You.

2009-07-07 @ 07:13:36
URL: http://oddkamilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback