möööh.

fel tvättdag såklart. det är imorgon vi ska tvätta. men vi ändrade den tills fredag ist så tvättar vi tillsammans då. jaha. har precis duschat och ska klä på mig mjukiskläder sen ska vi ta en promenad ner till centrum, jag och alex och köpa tyg och titta lite i affärer.. handla middagsmat och så (: sugen på någon pastarätt idag, det här såg gott ut. citron och vitlöksdoftande pasta. fast tortellinipannan såg ännu godare ut. har för mig att vi ätit den innan. lätt och laga också.. så det blir nog det (: ikväll ska jag äta färsk annanas med vaniljglass. gott! fick filmen "underbar och älskad av alla" kanske ska se den.. fast alex ville se den också, så det blir nog någon annan. dr phil går vid 19:05 också.. vi får se.

föresten är det någon som vet vart man kan få tag i en sån här duk? filtlöpare. hittade en sida men det går inte att handla deras saker på nätet..!
image3492
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns att köpa på Duka för 99:- Kram

2008-01-02 @ 16:54:46
Postat av: tessan

saknar dig gumman puss

2008-01-02 @ 20:20:44
URL: http://youremyangel.blogg.se
Postat av: Anki

Finns att beställa på http://www.inreda.com/

2008-01-02 @ 22:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback