produkt önskelista

sitter hemma hos min mormor just nu. har ätit en god middag och håller på att tvätta duntäckena.. nu ska dom bara torka lite mer och sen ska vi hem och mysa i soffan till en film och redigera lite på bröllopsfilmen som vi ska skicka ut sen tillsammans med tackkorten. spännande! (:

mamma ska åka till morfar i österrike och varje gång hon åker får jag skriva en liten önskelista med produkter som jag vill ha. fun fun ^^

på listan den här gången:

bumble & bumble thickening shampoo och balsam

Nattkräm från Lancôme, rénergie nuit

clarins beauty flash balm

parfym från viktor & rolf - flowerbomb

clinique liquid facial soap soap

får vi se vad hon kommer hem med (:

ska ta och springa ner till tvättstugan nu och sen åka hem. hoppas ni mår bra!? kram!



Kommentarer
Postat av: Amie

Hej älskling :) Sidan blev jättefin! men har du sett att den har två olika nyanser på bakgrundsfärgen? :P

2008-07-12 @ 22:56:07
URL: http://enamorada.blogg.se/
Postat av: pia

Precis det jag åxå vill ha/använder...KRAAAM

2008-07-13 @ 00:51:52
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback