God natt bloggen

sitter och dricker upp mitt te och ska snart borsta tänderna & krypa ner i mysiga sängen i nytvättad pyjamas. haft en mysig kväll och nu ska det bli jätteskönt att få ligga och bläddra i tidningar, ringa älsklingen och sen ligga en stund på spikmattan. då sover jag som ett barn (: imorgon är det uppstigning runt tio, duscha, sminka mig och fixa håret., sen åker jag in till stan och träffar ida vid ett, fikar och sen åker jag hem, byter om och åker till farsta och tränar. vilken fab kropp jag kommer ha i sommar på stranden! wiho! nog om det..!

har fixat så jag kan mobilblogga.. så imorgon slänger jag in lite inlägg när jag är i stan (; så får ni hänga med lite!

ska stänga ner här nu! hoppas ni sover gott i natt (: hörs mer imorgon! puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback