flowers!

god morgon bloggen! hoppas ni sovit gott i natt, jag somnade i en nybäddad säng, nyduschad och det finns enligt mig inget bättre sätt att få gå och lägga sig. förutom att alexander såklart inte var där ): man kan ju inte alltid få allt! sov som en stock och gick upp vid tio när klockan ringde. skönt med lite sovmorgon, men ändå inte att sova bort hela dagen. ska strax sätta mig och plugga! sista uppgiften som ska lämnas in på torsdag och på fredag är det slutprovet. ska bli så skööönt. jag är stolt över mig själv som ändå kämpat på. fast jag varit riktigt omotiverad.

vaknade upp till världens finaste blommor, med bla. mina favoriter - rosa gerbia <3 och ett så fint handskrivet brev.. ni får bara se en snutt, för ja, privat helt enkelt. han är så gullig alex. många av mina vänner som säger att han verkligen är en bra kille, och det har jag vetat om i snart 4 år nu. blev jätteglad! tack älskling <3

ska sätta fart nu, vi hörs mer ikväll, för idag är det massa som ska fixas, plugg, spinningpass, fika i stan med amie och sen husfruarna ikväll (och nej ääälin, det är ikväll premiären börjar ^^ )

ha en bra dag nu, solen skiner här i stockholm och det är bitande kallt ute. helt underbart. älskar det här vädret!

puss&kram <3










Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh, vad gulligt gjort av honom! Dina vänner har rätt, han verkar verkligen vara en bra kille! Håll hårt i honom för killar som han är inte lätta att hitta :)

2009-10-06 @ 17:05:41
Postat av: Johannas ordsamling

<3

gud vad fint gumman! ni är så otroligt menade för varandra! glad för din skull!



och vet du? jag åker inte till norge! :D

så vi får försöka ses, snart :D

PUSS <3

2009-10-06 @ 18:27:50
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback