Tre

Tre timmar ensam med våra små troll och det gick kanon! Skrikfest tio minuter innan älsklingen kom innanför dörren haha. Tinitus! Men det löste sig (: lite stolt över mig själv vart så sjukt skraj för att det ska kaosa och att inte känna att man räcker till men jag fick ihop det! :D

Hämtade Hector på dagis kl 16 då hade jag ett par timmar på mig att plugga (: och med lillebror i selen och Hector i vagnen tog vi en långpromenad på en timme mysigt! Dorian somnade och sov en stund till när vi kommit hem på verandan. Hector sov också gott ute i friska luften när han var liten. <3

Har lagat middagen och börjat med en äppelpaj vi ska äta senare till en film (: Hector är matad med kvällsgröten och Sebastian byter sängkläder i hans säng innan vi ska bädda ner honom. Och sen ska vi äta middagen som vart klar ett bra tag ^^ bra planering vare här haha!

Det har varit en bra dag och kväll (: det uppskattas efter några upp och ner dagar! Men nuså! Ta hand om er! <3 nu ska vi pussa godnatt till Hector

Barnen medan jag lagade middag ^^


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser mysigt ut!

2012-09-25 @ 19:42:57
Postat av: Marielle

Vad det ser mysigt ut på bilderna. Men jag känner stressen av duoskriken ;). Det va ju inget livsfarligt som höll på ske iaf:). Du är BRA Fanny <3.

2012-09-25 @ 20:50:28
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback