dagens randiga

det ser ut som jag bajsar på ett av korten.. så är inte fallet, haha. nu är vi hemma, mätta och belåtna. åt jättegod pasta med scampi och svamp och drack vitt vin. sen åkte vi till media market för att alle skulle kolla på en nikon D40 och jag fick för mig att jag skulle köpa en bärbar dator på avbetalning. tur att det inte fanns någon som föll mig i smaken! nu när vi kom hem kom hela drösen med katter och hunden och var helt till sig. åh vi hade vart saknade minsann ^^

nu blir det fruktsallad och film! puss

 image1137 image1138

grå farfarströja - h&m (ny)
svart tyllkjol - åhlens
svarta ballerinaskor med vristrem - skopunkten (nya)




Kommentarer
Postat av: Alexander

Läckra ben, jag tar ett par tack! mums :)

2007-08-06 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback