Friskis & svettis

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att plugga.. ska snart iväg till friskis och svettis och träna med älsklingen, men nu är han på möte på jobbet och jag passar på att göra klart mina uppgifter. har även shoppat lite som jag ska visa upp senare (:

ikväll ska vi ta en lång promenad och bara mysa framför film och laga god mat. det blir kyckling gryta till middag! gott. för dom som undrar varför jag pluggar så intensivt just nu är för att svenska b kursen på distans är kompakt.. en hel termin trycks ihop på fem veckor. därför läser jag så mycket nu i veckorna.. ska bli skönt med helg ^^

längtar riktigt mycket tills på fredag, för helena, jag saknar dig så det gör ont! ♥


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du är jätteduktig gumman! VERKLIGEN. Jag vet ju inte varför du är sjukskriven men det verkar sannerligen som om du gör ditt allra bästa för att bygga upp en bra vardag och framtid, keep it up!

2007-08-22 @ 16:22:33
Postat av: Helena

älskar dej Fanny! <3

2007-08-22 @ 19:13:07
Postat av: Fanny

cornelia, gumman.. du anar inte hur glad jag blir av dina ord! vilken underbar tjej du är! jag är sjukskriven pga depression mm. men som du säger, man SKA inte ge upp. man ska ge fan på att man kan klara allt annat som en frisk person klarar av. För även fast det inte är mitt fel att jag inte mår helt okej.. så är det så himla många som har fördommar.. dom har ingen aning om hur jävligt det är. men men. kämpa på, så blir allt bra :) tack gumman <3

2007-08-22 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback