Little miss sunshine

en kanon rolig film. helt i min smak. man skrattar så man gråter.. okej jag är lättroad, men den ÄR kul (: en charmig film med stor potential! den hamnar på min önskelista, minsann (: alex kallar mig för little miss sunshine också ^^ cutie.

image1431

Vi har pappa Richard (Greg Kinnear), den ständige optimistenisom utan lycka försökerisälja in sitt 9-stegs-program för att lyckas i livet till olika bokförlag. Mamma Sheryl (Toni Collette)isom gör sitt bästa för att hålla samman familjen utan att själv bryta samman och tonårssoneniDwayne som avlagt ett tysthetslöfte till dess att han blir intagen till flygvapnets utbildning.

Med på resan är också Sheryls bror, en Proust-professor som efter en olycklig kärleksaffärimed en manlig student försökt ta livet av sig och inte får lämnas ensam samt Richardsiheroin-snortande far vars livsråd till sin sonson är ligg med flera kvinnor, inte bara en.


texten är tagen från discshop här hittar man även filmen (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback