sovdax

så var det dax att sova. den här dagen har känts riktigt lång.. beror nog på att jag vänta tillbaka dygnet nu (: wii. vi har ätit gott och myst här ikväll. älsklingen köpte hem ingredienser till banana splitt, men nu är vi så mätta och trötta så vi får äta det imorgon. jag har nästan hållt mig till att äta sötsaker på lördagarna. förutom den här veckan, när jag åt popcorne på bion ^^ 

alex köpte även hem två stycken tidningar till mig (: modette och solo, han är så söt! så ska ta min modette oskuld och se om det är nått att läsa ^^ jag slukar en tidning varje kväll.. men det är bra för jag har 6 inrednings tidningar och ett modemagasin jag prenumerar på. men och andra sidan, det är mysigt att läsa innan man ska sova (:

imorgon ska jag och mamma ta en filt och lite dricka och frukt och sätta oss i parken och sola. det blir tydligen trettio grader i morgon, man får passa på nu när det blir varmt (: så det ska jag pyssla med imorgon. vad ska ni hitta på?

nu ska jag sova. god natt ♥

image1128



Kommentarer
Postat av: Marielle

Berätta om modette va en bra tidning o vilken den påminner om:).

2007-08-04 @ 23:04:41
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback