dansa hela natten..

öhm, eller iallafall till 02 :) ska bli riktigt kul, var så länge sen
jag var ute och dansade. nu har jag äntligen fått i mig ETT glas
cider, hah, jag är ingen hejare på att dricka.. helena hejar på
men det går segt.. höhö. man har kul ändå (; iallafall jag.

på tisdag blir det bio med helena och hennes pojkvän och alexander
såklart, parbio, jajamensan, vi ska gå och se spindelmannen tre (:
både ettan och tvåan har ju vart bra så då är säkert trean också bra.

imorgon jobbar alex på dagen, så jag ska ner på secound hand och
se om det finns nått fint, kanske nått att sy om ? :) vi får se, dit ska jag
iallafall. dom har bara öppet tre dagar i veckan, då passar man på, minsann.

image233

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback