här ska sys!

image305

Dom här söta tygerna hittade jag på röda korsets secound hand.. blommigt värre!
ska försöka sy ihop en vit uringad t-shirt med tygerna.. har faktiskt redan börjat
men jag måset finslipa lite. idén kommer från en av mina favoritbloggar! det blir en
a-linje formad klänning med t-shirt topp alltså. sommrigt med tyget också. hoppas
det blir bra! visar bilder från moderniteter.blogg.se där idén kommer ifrån.



nu ska jag göra mackor och te och mysa framför en film! kram fanny

Kommentarer
Postat av: Helena

Din sida blir bara finare i finare gumman!
Du är så duktig!
Du är inte klok, du har ju hur mycket klänningar som helst gumman! galet! =P sötis!

2007-05-10 @ 23:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback