Lista

Namn? Fanny Alexandra Magdalena
Smeknamn? Har nog inget ^^
Ålder? 22 år
Längd? 169 cm
Vikt? 53 kg
Skostorlek? 37-38
Hårfärg? egentligen mellanblond, färgat brunrött 
Ögonfärg? grönbruna
Drömjobb? Inredningsarkitekt
Favoritskor? låga skinnstövlar från ecco och kinaskor
Favoritbutik? H&M
Favoritkaffe? har aldrig lärt mig dricka kaffe
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder? runt två tusen
Favoritmärke? h&m gillar jag dom är bra (;
Tv-program? vänner, äntligen hemma, roomservice, satc
Drömutseende? im happyhappy
Snyggaste plagg i din garderob? den koftan med massa gröna nyanser från h&m 
Länder du varit i? usa, brasilien, västindien, turkiet, mexico, grekland, österrike, thailand mm. 
Länder du vill till? japan, kina.. 
Favoritplats i hela världen? hemma
Husdjur? perser/exoticen lucifer, chinchilla persern vera, siamesen måns och mopsen adolf
Höger- eller vänsterhänt? höger
Favoritgodis? surisar
Något du absolut inte äter? jag äter nog allt.
Fisk eller badkruka? badkruka
Favoritväder? Varm sommardag när det regnar
Spelar du nåt instrument? försöker lära mig gitarr ^^
Morgon- eller nattmänniska? natt. jag fungerar inte på dagen.
Sparare eller slösare? slösare helt klart, men börjar bli bättre
Vem är viktigast för dig? alexander och närmaste vännerna
Tror du på mirakel? absolut!
Ser du på kärleken som ett misstag? verkligen inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? två stycken
Är du kittlig? får mest panik över att bli fasthållen
Snarkar du? jag är stilla som en fiskpinne & tyst som en mus på natten, vissa tror att jag dött.
Rädd för insekter? ne men daggmaskar.
Största svaghet? är en ältare, kan älta i månader innan jag kommer fram till nått. 
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? se in i framtiden
Chips eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?: har jag redan gjort ju ^^ 
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej, usch. höjdrädd!
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Vad är du mest rädd för? döden och att det ska hända mina nära nått. 
Är du rädd för blod? andras blod..!
Gillar du att sjunga? jag sjunger jämt. kan bli jobbigt ibland. hah. 
Anser du att du är stark? jag är faktiskt stark.. efter 6 års dansande och 4 års boxning så ^^
Röker du? jag är allergisk.. men hade inte rökt om jag kunde ändå.
Snusar du? nej.

10 av mina främsta intressen:
Inredning
Fotografera
Shoppa
Filmer
Myskvällar
dansa
Musik
Laga mat 
Familjen
Shoppa second hand

9 saker som jag avskyr:
Beslutsångest
Daggmaskar
Känna sig hjälplös
Ha höga mål och misslyckas
Ha press på sig
Förlora någon som står en nära
Värme och svettas
Folk som vänder kappan efter vinden
Skitsnack

8 saker som jag uppskattar:
Vänner som verkligen bryr sig och frågar hur man mår
Ödmjukhet
Få höra att man är värdefull och betyder nått för någon
Målmedvetenhet
Träffa någon man saknat
Folk som kan vara sig själva
Kramas i timmar 
Skratta så man gråter

7 saker som jag gjorde sommaren 2007:
Bilade i sverige med alexander
Köpte måns våran siames
Firade midsommar med my
Firade 1 år med alexander
Förlovade mig med alexander
Varit ute och hånglat i spöregnet
Flyttat ihop med älsklingen

6 plagg som jag älskar:
En grön kofta med ränder
Jenas i stuprörs modell
Stora stickade koftor
Alla slags klänningar
Benvärmare/Knästrumpor
Min svarta fejk skinnjacka


5 av mina bästa minnen:
Min och alexanders första dejt som varade i 1,5 dygn
Alla läger jag varit på, sommarläger, dansläger mm.
Min och alexs thailands resa 06/07
Alla sommar kvällar på bryggan vid kvarsjön med alex
scouterna som jag var med i nio år, ts.

4 saker jag ser fram emot:
Börja plugga inredning på konstfack
Praktisera på tv4s äntligen hemma
gifta mig med alexander
julafton och nyårsafton

3 pinsamma saker jag gjort:
snattat och åkt dit (jag var 13år ^^)
varit jättefull och försökt dölja för mamma..
dragit ner brallorna inför några sexor i fyran innan jag gick in på toa. (misstag)

2 lukter jag älskar:
Alexanders parfymer
Min hårsprey

1 sak jag borde göra nu:
verkligen packa!



Kommentarer
Postat av: Malin Harju

Vad har hänt med Adolf???

2007-11-17 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback