sov gott.

har haft en jätte trevlig och mysig kväll med mitt hjärta. lagat och ätit middag ihop. pratat, kramats och skrattat. är så glad att du finns i mitt liv. du får mig att må så bra. you make me happy. värme glögg och åt pepparkakor och försökte titta på en film, men det slutatde med att vi satt och pratade. du höll om mig när jag inte mådde bra. tack. nu känns allt mycket bättre igen. haft en mycket bra kväll med andra ord. ♥

är trött nu, ska lägga oss i sängen och läsa, du din nya kalle anka tidning och jag min inredningstidning. och somna gott tillsammans. imorgon är det upp och hoppa igen, ny dag, nya tag!

sov gott.

image2919

image2920




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hur är det med dig?

2007-11-26 @ 02:20:20
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Helena

Underbara människor!

2007-11-26 @ 12:29:40
Postat av: Emma (Tessans sis)

haha varit på The Studio i Stureplan eller?? Har med varit där o fotat..As bra ju..

//Kramis

2007-11-26 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback