vardagsrumsplaner

har knåpat ihop två altenativ i photoshop nu. både jag och alex gillar den med gröna inslag mer. taklampan är från mio och den har jag sett i verkligheten, skit snygg. de gröna prydnadskuddarna är också från mio och ser riktigt lyxiga ut, passar bra till våran medaljong tapet också (: den grovstickade filten är från bolagret, den ska jag handla imorgon om den är fin i verkligheten också. pearlryamattan är från mio den också. den är lite glansig i stråna på ryan.. lyx! borden är från ikea och ska inhandlas imorgon, kommer passa bra till våran tv möbel då det är samma träslag. ljusvasen är från ellos och de små värmeljushållarna är från ikea. nu ska vi bara sälja av det vi har nu och sen shoppa till vardagsrummet (:

vilket altenativ skulle ni valt?

image2631


image2632


Kommentarer
Postat av: carin

Båda är jättefina =) Men jag håller nog mer på grönt =) Kramar

2007-11-06 @ 20:40:53
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Helena

det gröna kommer göra så att det inte blir den mörka känslan i ert rum där medans de lila kommer nog ha kvar den känslan =)

2007-11-06 @ 21:04:31
Postat av: Marielle

Vi ska ha grönt i vårt varadgasrum med så jag skulle ha valt det gröna alternativet:)! Så är det mer varmt och ingivande emd den färgen oxå.

2007-11-06 @ 21:10:49
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Madeleine

"Bree" har ju fått tvillingar,så hon var med barn när de andra spelade in,så hon kunde inte vara med då..men nu är hon tebax tydligen.. =) Dom döljde ju hennes mage för saker i 3dje säsongen,om du såg det? bakom nån blomma ibland,osv :) pga att hon var med barn. =)

2007-11-07 @ 09:38:41
URL: http://madelyn.blogg.se
Postat av: Madeleine

"Bree" har ju fått tvillingar,så hon var med barn när de andra spelade in,så hon kunde inte vara med då..men nu är hon tebax tydligen.. =) Dom döljde ju hennes mage för saker i 3dje säsongen,om du såg det? bakom nån blomma ibland,osv :) pga att hon var med barn. =)

2007-11-07 @ 09:38:52
URL: http://madelyn.blogg.se
Postat av: Madeleine

"bree" har ju fött tvillingar,så hon kunde inte vara med i serien när hon var höggravid,i 3dje säsongen,så dålde dom hennes mage rätt roligt..bakom nån blomma på en bänk,eller liknande. Men nu är hon tydligen tebax i serien =)

2007-11-07 @ 09:40:57
URL: http://madelyn.blogg.se
Postat av: Stina

Jag hade valt gröna inslag för jag tycker om grönt.. :)

2007-11-07 @ 18:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback