glad

Jag känner glad, sådär töntigt lycklig. och den känslan kan jag säga att jag vill behålla. det är de där småleéndena som är så mysiga, och dom hjälper verkligen. ♥

har ätit frukost med tända ljus, ägg, mackor med marmelad och te. sett på fröken sverige och myst med måns i soffan. en mysig start på dagen. ska snart ut och gå om jag orkar det redan, jäspar oavbrutet. men det är så otroligt skönt att faktiskt gå upp så här tidigt. vakna av att solen går upp. wounderful.

ska ringa my när klockan blir lite mer och prata, saknat hennes mysiga skånska röst. snart snart ses vi igen. fast det känns som en evighet tills dess.

ikväll blir det köttfärsås och pasta, ska bjuda över mamma på middag också. storhandlingen får vänta.. nu ska vi vara ekonomiska och äta massa vi har i frysen. och då gäller det att ha fantasi (:







Kommentarer
Postat av: Mysan

du vet inte hur mycket jag saknar dig, det går inte ens att beskriva! Älskar dig!

2007-10-14 @ 14:11:10
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: Lukasmargit

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-02-02 @ 10:24:15
URL: http://lukasmargit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback