kvällsfika

ska snart göra iorning lite te och mackor med ost.. är så hungrig så magen skriker! så det ska bli mycket gott. ska sätta mig och plugga lite också.. även fast jag inte alls vill, usch! hatar att känna mig stressad. men det är bara att ta sig i kragen och plugga järnet nu! (;

sitter och skriver en lista på saker vi ska kolla på när vi åker till ullared och gekås i november. fy va mysigt. kommer finnas massa julpynt och sånt (: sparar pengar för fullt! ska bli kul. längtar.

jag behöver en kram. nu ska jag äta! puss.





Kommentarer
Postat av: carin

Du är duktig som pluggar. Jag kanske också måste börja med det nu.. Och jag ska också till Ullared i november =D längtar som tusan =)Kram på dig.

2007-10-10 @ 10:51:16
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Mysan

gumman om det blir som vi tänkt så ska jag dit på fredag och jag lovar att jag ska kolla på bordsunderläggen !

2007-10-10 @ 11:00:34
Postat av: Malvi

Skickar en kram :)

2007-10-10 @ 12:39:47
Postat av: carin

Lyssnade faktiskt inte på låten när jag läste det här inlägget sist. Men nu gjorde jag det. älskar bon jovi. låten är underbar! Stor kram

2007-10-11 @ 22:16:52
URL: http://carinparin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback