myskväll!

Nu ska jag krypa ner i sängen.. shit  va sent det blev.. har nog aldrig pratat så mycket med en människa innan ^^ liv är verkligen mysig! vi pratade om allt! allt verkligen. sjukt skönt. så glad att vi lärde känna varandra! nästa fredag ska hon ha halloween fest.. och vi är bjudna! måste bara komma på vad jag ska klä ut mig till ^^

som sagt, ikväll.. mötte liv vid grillen, åt och myste, åkte hem och drack te, babblade och tände massa ljus. gick ner till videobutiken och köpte varsinn godispåse och cola. gick upp och skulle kolla på film, men det gick inte.. vi pratade bara.. och tillslut stängde vi av filmen och satt och pratade ist (: det var som att prata med sig själv.. som att hon läste mina tankar. wounderful! känns tomt nu att vara ensam efter åtta timmars sällskap! älsklingen kommer hem om fyra timmar, mys! och imorgon ska jag på möte.. hoppas det går bra! men det gör det nog.

nu ska jag borsta tänderna, tog en snabb dusch och det var riktigt skönt. städat här som ett as idag. vi har fått upp tvn på väggen, blev skit snyggt. men tv möblerna hann vi inte få upp tyvärr. dom är ihop monterade men inte uppsatta. bra för nu får vi lite mer tid att tänka på hur vi ska ha det (:

ringa älsklingen ska jag göra också.. och säga god natt. saknar honom så mycket. ska bli underbart på fredag, då ska vi ha myskväll god middag, film och popcorne. ska bli skönt att bara ta hand om varandra efter allt fix och don. sen kommer min morfar från österrike på fredag ocskå (: då ska han ju få se våran lägenhet! ska bli kul. han har lovat att vi ska åka till massa inredningsbutiker och handla! wii. jag vet, bortskämd, men jag träffar honom så sällan ^^

ne, nu blir det sängdax, puss & kram!

söt-liv ♥
image2450



Kommentarer
Postat av: Marielle

Oj första gången jag ser någon som ser ut att ha samma ögonförg som mig. Är dem sådär ljusblå i verkligenheten med?

2007-10-25 @ 12:23:01
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: helena

glad för din skull även fast jag blev svarsjuk....

2007-10-25 @ 15:17:07
Postat av: fanny

marielle: aa hon har så ljusblå ögon (: fint!

2007-10-25 @ 17:43:05
Postat av: fanny

helena:

2007-10-25 @ 17:43:29
Postat av: fanny

helena: gumman, det behöver du inte. älskar dig

2007-10-25 @ 17:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback