shoppat på IKEA!

det har jag verkligen gjort idag (: även fast det bara gick på 750 kr ca så känns det som jag fick hem massa fint! här kommer det jag inhandlade (:


Jag har planerat mycket ingående när det gäller dukningen på julafton, och när vi ändå var
på ikea, så köpte jag lite av det som jag ska pryda bordet med! skulle köpt en genomskinlig
ljusslinga också.. men dom var redan slut :O får blir vid nästa ikea tripp (:


mini kaktusar som passade perfekt i de vita minikrukorna på fat jag köpte häromdagen (:
dom står fint på diskbänken nu!


stora temuggar med fat i retro stuk. som ska invigas ikväll med te (:
fanns i blått också.. men gillade de röda mer! billiga var dom också!


dricksglas i mörkgrå ton. blev lite ställd när jag stod och tittade på dom
där alla glasen fanns.. eftersom jag alltid haft likadana som värmeljushållare..
men det är inte alls värmeljushållare (; det är ju glas! haha. så sex st inhandlades.
roligt med lite finare vardagsglas! passar till våra svarta matta fyrkantiga tallrikar också!


2 st 3 pack med tavelramar som ska målas svarta.. dom tog sjuka överpriser för de
redan svarta tavelramarna på ikea så varför inte måla dom själv?! ^^ dom ska jag sätta
cassandra rhodin bilder i sen och ha på toaletten.


en badrumshylla från molger som ska målas vit eller ej.. inte bestämt mig än..
iallafall den ska sättas upp under klockan i köket och på där ska vi sätta våra
nya fina teburkar som också inhandlades häromdagen. kommer piffa upp köket!
sen tänkte jag ställa nån fin kokbok på hyllan, eller nån värmeljuslykta (: vi får se.


nödvändigheter kallas det här ^^ ljus, saxar och skärbrädor!

sen handlade jag en grå jättemysig pyjamas som jag fick billigare för att vi är med i ikea family (:




Kommentarer
Postat av: Marielle

Sånna teburkar har jag haft länge som jag fått av mina mamma som hon haft i sin tur med. I olika storlekar. Dem är super fina:).

2007-10-17 @ 23:12:55
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: carin

Mycket fina o fiffiga saker från IKEA=) Måste dit jag med nån dag. har dom fått upp myckt julsaker? =)

2007-10-18 @ 13:01:04
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Evangeline Lilly

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2008-01-16 @ 03:30:19
URL: http://evangelinelilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback