Söndag!

mycket mysig dag.. ann pillade och fixade med mitt hår, plattade det osv.. så nu är jag fin (: vi drack te och pratade om gammalt och nytt. snutten är med bebis, så där var jag framme och petade lite också ^^ sötmaowen!



hon åkte för nån timme sen.. och jag har suttit här, ska snart ner till affären och köpa middag, ikväll kommer ju mamma, mormor och morfar på middag! (: mys! sen har vi myskväll på schemat, film och kramas! wounderful. bara ta det lugnt, skönt.

jag längtar så till halloween festen, tänker återuppleva min stil som jag hade för nått år sen, med tiara, rosa my little pony tisha och tyllkjol. det blir nog bra! sen ska jag hålla liv i handen hela kvällen. jag vågar inget annat, tss. fixade sig med middagen på fredag också.. älsklingens föräldrar kommer vid sex och sen äter vi och sånt, sen åker jag vid tio tiden till festen. skönt, då är alla redan där och fulla. slipper jag den pinsamma tystnaden (;

nu ska jag ner till affären, ska bara ta dagens outfit bild. mm. som läggs upp senare! PUSS!


Kommentarer
Postat av: han den där per :]

vilken snygging :o)

2007-11-09 @ 11:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback