Sovrummet!

image2397

Färgerna i sovrummet ska gå i turkost, vitt och guld. vi ska ha vita väggar i hela sovrummet förutom den
bakom sängen.. där ska vi ha den vackra tapeten från midbec tror jag den kommer, stora turkosa blommor med
guldkanter med vit bakrund. på resten av väggarna de vita ska vi måla en ca 25 cm bred guldrand horisontellt på mitten av väggen. vi kommer köpa ny säng, antagligen malm i ekfaner.. köpa någon äldre byrå på blocket och måla vit och ha guld handdtag.. eller malmbyrån i ek också.. vi får se. rimfrost lampan från ikea kommer hänga i taket. vitt överkast från ikea ska inhandlas, turkosta kuddar i lite skimmrigt tyg från hemtex ska inhandlas, halvgenomskinliga lite glansiga gardiner i turkost från åhlens ska inhandlas, vita och turkosa blockljus ska inhandlas och ställas på vårat ljusfat i guld från indiska. våran enorma guldspegel ska hängas på en vit vägg. vita orkider kommer stå i fönstret i vita höga krukor, två vita fårskinnsfällar från ikea ska inhandlas och ligga på varje sida om sängen. en vit eller turkos mysig pläd att ha på sängen ska inhandlas.

fy fan va mysigt det kommer bli! som att vara i himlen som helena sa när jag berättade om våra planer! :)



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hm..det där låter nog lite mer som er smak, om man ser till resten av lägenheten. Blir kanske lite mer harmoniskt, och det vill man ju ha i sovrummet! Blir nog jättefint! Tack för igår, än en gång. Hade väldigt trevligt! Men jag somnade direkt jag la huvudet på kudden när jag kom hem, haha :) Puss&Kram

2007-10-20 @ 22:10:23
Postat av: Marielle

Gillar de där färgerna jag med:). Lite lyxig stil men ändå enkel och passar fint till sommaren med solens sken till.

2007-10-22 @ 15:34:20
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback