Språk!

jag älskar franska och norska! älsklingen är halvnorsk och pratar litegrann, jag har bott i strömstad som ligger på gränsen till norge. jobbade på H&M där och massa av våra kunder var norrmän.. så underbart språk, så mysiga människor. jag och alex har pratat om att åka till norge någon sommar några månader och jobba med nått sommarjobb.. hans mammas kompis dotter kom hem från norge efter tre månader och hade med sig över 80.000kr efter skatt (: underbart. så det ska minsann göras någon sommar! sen är franska ett språk jag skulle vilja lära mig.. funderar på att läsa en kurs med det så småning om. jag är så frälst i språk. människor som är allmänbildade är fantastiskt.. och då menar jag inte om man är en hejare på matte.. utan allmänbildad i livet! att vara social kompetent är också en egenskap jag ser upp till.. och massa massa fler! men nått språk ska jag läsa helt klart. egentligen borde jag plugga upp min spanska då mer än hälften av min släkt kommer från mexico.

jaja, (: puss





Kommentarer
Postat av: Surra

jag läser franska o jag älskar franska ja med :D

2007-11-25 @ 14:27:29
URL: http://www.surraworld.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2008-01-08 @ 12:10:04
URL: http://lordlouisc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback