underbara alexander <3

vi har haft en jättetrevlig kväll (: med mycket god mat och mysigt sällskap! fick jättefina ljusstakar som jag ska fota imorgon, nu är jag för trött. jag och älsklingen har suttit i soffan sen dom gick och bara hållt om varandra, tittat på elden som sprakade i öppnaspisen.. underbart! ska bli skönt att sova. är helt slut efter idag. känns som renoveringen aldrig tar slut! imorgon ska vi åka och köpa färg till toaletten och måla, få upp toalettspegeln och hyllor, tavel-listen och tvätta vårat 10 kg's tvättberg som vi inte hunnit med! men imorgon så! (:

älsklingen väntar på mig nu.. här är lite bilder från ikväll bla med nya sideboardet. det blev himla fint. imorgon kommer det en hylla över också..! (: och hör och häpna! jag älskar blommor, men är usel på att sköta dom.. men idag köpte vi faktiskt lite blommor på ikea. (: och jag lovar att jag ska vattna dom :D vi köpte jättefina vaser idag också som står på sideboardet & nya fina lampan, som det var 50% på (:

vi är så nöjda! (: nu blir det sova, pusspuss!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh, så mysigt det blir! :D
Längtar tills jag och pojken ska flytta ihop så att jag också får hålla på att pyssla sådär :)

2007-10-05 @ 00:44:47
URL: http://rockaholic.blogg.se
Postat av: fanny

caroline: jaa :D det är så kul och speciellt närdet blir fint :) <3

2007-10-05 @ 11:49:06
Postat av: Malvi

Så fint o mysigt ni har det! Du har bra smak Fanny :)

2007-10-05 @ 12:25:47
URL: http://malvi.bilddagboken.se
Postat av: fanny

malvi: tack va gulligt sagt :)

2007-10-05 @ 12:34:21
Postat av: helena

Haha, bra att du köpte blommor, hackan häöngde över tangentbordet när jag såg dem =) =P
Vad fint det blev, bra att ni ställde nått där för dte såg lite tomt utan innan som vis anär jag var där =)
puss

2007-10-05 @ 16:05:30
Postat av: Malin

F*N vad jag diggar ert hem!!!!

2008-01-14 @ 12:38:42
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Malin

F*N vad jag diggar ert hem!!!!

2008-01-14 @ 12:39:02
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback