varm choklad.

alex gjorde varm choklad åt oss med vispgrädde, tände ljus och så kröp vi upp i soffan tillsammans och bara njöt av varandra.. sen somnade han i mitt knä. gud vad jag älskar honom. finns ingen annan jag vill dela mitt liv med. ingen. ♥

nu ska vi bädda ner oss i sängen och sova tills klockan ringer imorogn vid halv åtta.. då ska jag släpa min trötta kropp in i duschen och sen till dbt gruppen i 2 timmar, sen hämtar min baby mig så åker vi till ikea, igen.. tredje dagen, hoppas det inte är så mycket folk där imorgon (: sen kommer mamma och hennes kompis på middag, jag ska få min sena födelsedagspressent, kul kul! (: sen ska vi montera möbler och i övermorgon ska vi måla om på toaletten och sätta upp spegeln som jag köpte innan.. fick hem den idag tillsammans med radion som står fint i köket! (: även den ska vi köpa en hyllkub i ek till imorgon.

nu blir det läsa inredningstidning och mysa och sen släcka lampan för att sova! natti.

ps, grattis maddeälsklingen till erat fina hus! är så glad för eran skull ♥ ds.







Kommentarer
Postat av: Madde

tack gumman (: så pluttiga ni är (: blir alldeles varm i kroppen när jag ser bilderna, kärlek är det finaste som finns...!! varför ser man inte dem andra två kisarna på bilderna? fotoskygga kanske? (; ha en bra dag.. Puss

2007-10-04 @ 08:32:06
Postat av: fanny

madde: aw sötnos, <3 tack :) jag har nog inte sett din lover! :O det är bara ditt söta fejs på bloggen ^^ men det gör mig inget! älskar dig!

2007-10-05 @ 11:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback