Badrum

trevlig och mysig dag med mamsen på IKEA! handlade matsalsbord, badrumsinredning, tavelramar och lite annat skoj. det skojiga kalaset gick på 3925 kr. jisses. tur att vi har en inredningskassa som vi sparat i snart ett år ^^ på tio månader har vi samlat ihop 60 tusen. de ni (; lagt undan sex tusen tillsammans i månaden. jopp! duktiga!

efter IKEA rundan bjöd mamma mig på thairestaurang, skit mysigt ställe, kändes som man var i thailand igen. mys. nu vet jag precis hur vi ska inreda på våran balkong (: kommer bli så fint!! sen åkte vi hem och jag har fixat här hemma, mest i badrummet. blev himla fint där inne! snart ska vi göra varma mackor och dricka te och sen sussa. blev inte så mycket sömn i natt som sagt, så ikväll blir det tidigt! imorgon ska vi upp, åka och köpa målarfärg till hallen och köket och köksluckorna och sen ska vi måla heeela dagen lång. ska även sätta upp spotlights under köksluckorna 6 st och byta handtagen på luckorna. sätta upp vårat köksbord och stolar!

här kommer lite av de jag köpte idag på IKEA. puss.



badrumshylla - 369 kr
vitt duschdraperi - 149 kr
korg - 49 kr
kroklist - 19 kr
badrumsmatta - 99 kr
badkars"hylla" - 49 kr

nu ska vi göra varmamackor och te och mysa (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback