bloggtorka..

.. vilken bloggtorka det vart här de senaste dagarna. idag har jag suttit och pluggat i sex timmar i stress, inte kul alls. jag däckade på soffan en timme och kände mig som en mosad potatis när alex väckte mig och sa att middagen var klar. han är en guldklimp (: idag firar vi 15 månader. 15 månader av kärlek, ömhet och värme. gud vad jag älskar honom. fick ett underbart fint mejl av honom idag.. här är lite av det "Vi är som varsin del av ett brythjärta, det finns bara en som passar precis med den andra, och det är samma sak med våra hjärtan och själar. Du och jag blir vi. Vi två blir en. En underbar kärlek"  han är för bra för att vara sann. hur kan en så snygg kille vara så snäll, underbar och romantisk? det förblir en gåta.

snart ska jag tappa upp ett varmt skumbad och bara mysa med min nya inredningstidning och te. funderar på att gå ner till videobutiken också och köpa lite smågodis.. har inte ätit godis på över två veckor.. så det kan jag gott unna mig (: sen ska jag och mamma måla klart i hallen också.. sen sova tidigt, i morgon ska vi upp tidigt möblera här, sätta upp gardiner, tavlor och så får vi hem våra stolar. älsklingen ska handla klart mina pressenter och vi ska städa! ska bli så fruktansvärt skönt när det här är klart! fint blir det (:

puss



Kommentarer
Postat av: Mikaelrebekka

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2008-12-04 @ 19:22:11
URL: http://www.enequist.dk/mikaelrebekka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback