Imorgon

det var skönt med en komihåglista.. det ska jag nog fortsätta med!

Lista för imorgon & dagarna som kommer..

skriva klart inlämningsuppgiften i svenskan
veckohandla mat med älsklingen på coop
♥ borra upp spegeln i sovrummet
♥ åka till ikea och köpa en gardinstång & trådbackar
♥ åka och titta på tapeter till vardagsrummet
♥ sätta upp massa ljuslyktor i taket i sovrummet
♥ sätta upp guldgardinerna framför garderåberna i sovrummet
♥ göra läxan till gruppen inlämning på torsdag
♥ skicka tillbaka ett h&m paket och ett ellos paket
♥ tvätta all smutstvätt och få in allt i skåpen
♥ sätta in pengar till helena, förlåt glömde det idag gumman.
♥ åka och köpa tvmöblerna & kika på tv:n vi ska köpa när som helst
njuta av älsklingens lediga fredag, lördag och söndag (:

ja det var lite jag & alexander ska fixa med.. som sagt, bra med listor! ska nog göra en lista imorgon också med inredningsprylar vi ska handla bla på ullared och så (: åh, det är så kul att ha någonting att längta efter så mycket. ullared borde finnas i stockholm också.. men men, man kan inte få allt (; 

sen väntar vi med spänning på alex arbetskompis som känner en kille som jobbar på onoff eller vad det nu var som sänker priset på tv:n vi ska ha till nästan halvapriset.. så den som vi ska ha som kostar runt 10 tusen får vi för ca 5 tusen, kaaap! och killen är på semester nu, men kommer tillbaka i dagarna.. och då är det ju tänkt att tv möblerna ska vara på plats också :D fin fint! 

nej, nu måste jag sova! pussar!



 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag skulle önska mig en lite höstigare layout av dig på min blogg om du har tid*blink blink*? Din vart toppen snygg:D! Funderar om jag inte ska ha nått med löv jag med och kanske nån vattendroppe...

2007-09-28 @ 12:11:15
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: Cornelia

Åh vad bra med listor! Jag har tänkt på det under veckan som gått för jag har haft så himla mycket att göra, och det har ibland bara snurrat runt i huvudet.. man vet inte var man ska börja!
Detta ska jag anamma! Ska köpa ett litet gulligt list-block och skriva på hemma !:)
Good luck med din lista baby!

2007-09-28 @ 14:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback