just här just nu.

har vilat lite och snart ska jag duscha och tvätta håret, man drar sig lite från att tvätta det nu när det är långt, det tar så tid att torka och fixa och platta! men varannan dag blir det iaf (: så idag är det dax! ska ner till centrum snart också.. affärerna har bara öppet till fyra eftersom att det är lördag idag. vilket trist väder det är ute idag.. det småduggar och är mulet och inte alls nått kul väder att gå ut i. helst av allt skulle jag bara vilja sitta bänkad framför en bra film idag just nu.. men som sagt, måste ner till centrum.. sen ska jag och mamma storhandla på coop också eftersom jag och alle gick och klämde på sofforna på asko för länge igår och inte hann ^^

åt en jättemysig frukost vid tv imorse efter jag bloggat, drog ut mitt duntäcke, kudde och snuttefilt.. har haft en sån sen jag var liten, och kan inte sova utan den. :P



nu ska jag duscha och sen bege mig i centrum! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback