tjejmiddag<3

nu ska vi åka med mammas katt sigrid till mammas hus, hon har varit här på middag ikväll och så (: och nu ska vi köra hem dom som sagt, sen ska vi hem och sova, är jättetrött! har fått en ny inredningstidning som jag ska läsa innan jag somnar (: mys. imorgon blir det tjejmiddag här och sen utgång om alla är på humör för det ^^ har en platta med cider från båten som vi kan festa på! (: det kommer bli kul att ha sina närmaste vänner här iallafall ♥

haha det är så kul, i rubriken här på bloggen ska det stå "fannytastisk" men det står "fannytatsisk" mamma såg det idag när vi var inne och kollade på bloggen, har ju stått där ett bra tag nu, varför har ingen sagt nått?! :P måste ändras sen (:

imorgon på dagen ska vi städa här så det är fint i morgon kväll.. sen åker alex hem till sina föräldrar med adolf (: och tar hand om sina småsyskon och lagar middag till dom.

ska fota massa imorgon och lägga upp här sen! sov så gott! puss ♥



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag såg det inatt & tänkte varsko dig, sen så blev jag så upptagen av att snoka vidare så jag glömde (: btw så har vi snackat innan på lunar, förmodligen så minns du inte mig men du verkar vara en super skön tjej... (:

2007-09-22 @ 13:48:38
URL: http://psychobarbie.blogg.se
Postat av: fanny

madde, åh, nu måste du påminna mig mer. såg ingen bild på dig på din blogg. vad heter du på lunar? :) kram och va kul att du hittade min blogg ^^

2007-09-22 @ 17:28:42
Postat av: Marie

HAha, jag har faktiskt inte sett det :p Ha en skojig kväll! :D

2007-09-22 @ 20:01:55
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Madde

Vi snackade när du & André skulle flytta ner till Malmö & eftersom jag då bodde så nära så bytade vi nr eftersom jag ev skulle visa dig stan runt eller nått (: vi snackade även om djur & att jag räddade en föräldralös måsunge & jag dagen efter släppte ut i en park... det var väl typ 1 ½ år sen. does it ring a bell? har inte haft lunar på aslänge & kommer inte ihåg vad jag hette :S

2007-09-22 @ 20:35:37
Postat av: fanny

madde, jooo juste :D haha nu kommer jag ihåg. gud vad hände? vi pratde ju jätetmycket! har du msn? :) puss

2007-09-22 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback