God morgon (:

sitter och äter frukost och har precis pratat med mäklaren. ikväll skriver vi kontrakt. alla andra i budgivningen har lagt sig. så nu får vi hoppas att ingen nisse dyker upp och lägger bud. haha. snacka om otur isånnafall. ^^

har varit dålig på inredningsfronten nu på bloggen, är sugen på att fixa ihop ett kollage och tror jag ska göra det snart. den där bloggpausen fick mig att släppa massa idéer.. hade ju massa att fixa till bloggen, så gick det inte att blogga ): surt!

ska bara ta det lugnt innan jag ska börja tvätta. sen gå ner till centrum och handla fotopapper. måste ju finnas på expert..? sen i helgen ska jag och tessan pyssla ihop festprogrammen, hon är så snäll som har hjälpt mig så mycket med massa saker runt bröllopet. evigt tacksam hjärtat ♥

hörs sen! ha en supermysig dag! massa kramar och pussar!

image4632

mina favorit blommor (:


Kommentarer
Postat av: tessan

Du vet mitt hjärta att jag alltid ställer upp för dig! Du kan alltid räkna med mig :) Är det nånting så vet du vart du ska ringa! Älskar dig massor

2008-04-02 @ 11:06:48
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback