sängdax!

är riktigt trött efter två dagars slit med flytt, shopping idag, och massa städa. så nu ska jag tvätta ansiktet och borsta tänderna och dyka i säng och läsa massa inredningstidningar. så mysigt. imorgon ska jag baara slappa! gud så skönt. dock har jag lite att fixa med! här är min fullsmockade vecka.

onsdag:

♥ gå upp när jag själv vaknar
♥ äta frukost, duscha och på med mjukisbrallorna
♥ fila det sista på bröllopsmaten och mejla över till kocken
♥ ringa floristen och boka tid för val av blommor i brudbuketten
♥ tvätta 13-16, underkläder, sängkläder, handdukar, alex arbetskläder.
♥ köpa fotopapper, leta upp en gullig bild på oss till festprogrammet och skriva ut.
♥ laga middag till mig och älskling, äta.
♥ bada, slappa, titta på tv, sova tidigt!

torsdag:

gå upp vid 08, åka till dbtn kl 08.45. slutar 11.00
♥ köpa pressent till helena
♥ åka hem, göra klart de sista med inbjudningarna
♥ börja med stommen till ballonghjärtat till bröllopet
♥ efterlyst på tv och myskväll (:

fredag:

♥ gå upp skapligt tidigt.
♥ duscha, äta frukost, sminka mig.
♥ psykologen vid 14-15
♥ skriva adresserna på alla kuverten
♥ skriva två rader om alla gäster till festprogrammet
♥ tessan kommer vid fem, pyssla med festprogrammen, mysa, umgås hon sover över (:
♥ laga middag tillsammans, slappa, tjejkväll

lördag:

gå upp, äta frukost med tessan, gå till solariet och sola.
♥ ta en promenad tillbaka bruna och fina (:
♥ duscha, fixa håret, sminka mig, klä på mig, packa väskan.
♥ älsklingen kör mig till helenas tjejmiddag ca 18
♥ hjälpa helena med allt innan tjejmiddagen börjar (:
♥ äta, singstar, dricka drinkar och bål, ha trevlig och sova över!

söndag:

♥ 
älsklingen hämtar mig kl 06 efter jobbet och kör hem och sova :D
♥ skicka iväg inbjudningarna, senast!


NU - sova (: natti natt!

image4629

image4631



Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder gumman! Sov så gott!! =) Hörs i morrn. :)

2008-04-01 @ 22:52:27
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback