natti natt sverige!

nu ska vi sova! mysigt. fast jag kommer nog inte somna på en gång, är inte så jättetrött. har rustat upp med massa inredningstidningar vid sängen som jag ska läsa (: älsklingen somnar nog ganska snabbt, han gick upp så tidigt i morse. och ska upp tidigt i morgon med.

kvällen har varit jättemysig. vi åt god middag med tända ljus och sen tittade vi på film och åt chips och drack saft och bara satt nära och kramades. image3978 så skönt att ha honom hemma, älskar att vara i hans sällskap! man tar verkligen vara på tiden när han är hemma, nu när han jobbar så mycket. då blir vi ju extra keliga också image3973

imorgon ska jag bara ta det lugnt, har inget planerat mer än att pyssla här hemma, lite med inbjudningskorten, bada och fixa lite (: funderar på att rensa i lite garderober.. vi ska nämligen rensa ut massa innan vi flyttar, så det blir luftigt i skåpen och att vi bara har saker som vi behöver, så det kanske jag ska ta och börja med imorgon också. men det blir en lugn dag iallafall, skönt image3975 sen kommer jag väl hänga på hemnet också och leta lägenhet. föresten är det inte imorgon vi ska till banken, blandade ihop dagarna, utan på tisdag! känns som en evighet tills dess.. jag är alltid så ivrig image3976 helst av allt vill jag att allt ska hända på en gång! hihi.

beställde föresten en sten med ett budskap på "du är den vackraste" till älsklingen i alla hjärtans dag pressent. sen ska jag köpa nått mer. och pyssla ihop nått gulligt kort. han önskade sig nått egen gjort. ska bli riktigt mysigt den dagen. vi har planerat den in i minsta detalj! vakna, frukost på sängen, ta en dusch tillsammans och sen åka in till stan och kika lite, klockan 16:45 har vi varsinn massage-tid i en timme och sen hem och duscha, sminka och klä på oss. sen in till stan och gå på restaurang och sen bio. en heldag (: myspys image3979

nu ska jag gå och bädda upp sängen och vädra ut i sovrummet. och lägga mig och läsa!

hoppas ni sover så gott, puss&kram!



bilder från förra alla-hjärtans-dag!



Kommentarer
Postat av: Helena

En sådan sten har ju Tobbe på sin grav som han fick av emily, precis med samma text gumman =)

2008-02-03 @ 01:41:24
Postat av: fanny

helena: jag vet, den är så fin:)

2008-02-03 @ 13:34:04
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: Marielle

Gud vad vackert!

2008-02-03 @ 20:15:35
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback