turkost

har beställt två sånna här kuddar i turkost som accentfärg i nya lägenheten, jag fick för älsklingen (; visst är dom fina! kommer bli toppen ihop med vitt. nästa vecka ska jag och älsklingen pyssla ihop en random light. hoppas den blir bra, för isånna fall sparar vi några tusenlappar! jag vill ha en! (; så det ska bli kul. håller på att leta efter en snygg lampsockel.. helst i krom, vill inte ha en vit klumpig en.. så vi får se vad vi hittar (:

imorgon ska jag upp vid tio och rensa här hemma, i skåp, lådor och på vinden. massa skit som ska slängas och säljas som vi inte vill ha med oss till bostadsrätten! skönt att bli av med lite också (:

nu ska vi krypa ner och gosa i sängen och läsa, hoppas ni sover gott, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback