36 timmars maraton.

nu har jag varit vaken i 36 timmar. trött? inte speciellt.. eller så är jag övertrött! ska iallafall gå och sova nu efter en mysig kväll på tu man hand. satt i soffan och muffade popcorne och marabou daim som är så jäkla gott. under duntäcket med massa kuddar, pyjamas, tända ljus och film. vadå vardagslyx?! :D riktigt mysigt iallafall. har precis plockat undan efter mitt mys i vardagsrummet och håller på att vädra ut i sovrummet. ska lägga mig och skriva lite i min bok.. (förövrigt så längtar jag efter min personliga almenacka som inte dykt upp än) ska ringa imorgon och se vart den tog vägen!

imorgon är det äntligen min och älsklingens dag tillsammans, gud va skönt. längtar efter honom som bara den. skönt att veta att han ligger där i sängen brevid mig när jag vaknar imorgon, love ♥

våra planer imorgon är följande:

♥ äta mysig frukost tillsammans (grapefruit, ägg, fullkornsbröd, juice, te)
♥ ev. åka till ikea och handla tidningsställ och lite annat smått och gott
♥ åka till tygaffär och köpa fusk minkpälstyg i vitt (vad ska jag ha det till tro?!) (:
♥ veckohandla massa godsaker på coop, är riktigt sugen på att shoppa mat, hah.
♥ hem och dammsuga, torka golven, tända ljus, plocka.
♥ laga mysmiddag med tussen, duka fint och äta gott.
♥ spakväll med fotbehandling, inpackning, scrubb, massage, mys!
♥ sen är jag riktigt sugen på att färga håret.. rött! inte sådär mesigt rött, utan mörkrött.

nej, nu kommer jag bara fastna här om jag sitter kvar, så nu blir det hoppa i nybäddad säng! wii. puss & natti natt.

image3547



Kommentarer
Postat av: Malin

Mina trådgardiner är bara 220 långa och 90 breda. Det är 2 st jag satt brevid varandra. Tyvärr når de inte ända mer till golvet ju, men jag har ju soffan framför, så det syns inte! Snygg bakgrund förresten:P Kram

2008-01-08 @ 17:19:20
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Marielle

DO IT! Färga det mörkrött:D! Snyggt och jag tror verkligen du kommer passa i det:)!

2008-01-08 @ 18:39:20
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback