Dagens BIO outfit

vi ska på bio ikväll vid 20:50 mysigt va (: good luck chuck visas för turturduvorna (: är jättesugen på baconsnacks och cola, yummie! mysigt ska det bli. läntar jättemycket. innan dess ska vi äta carbonaragratäng som jag och älsklingen snart ska sätta igång med.

här kommer iallafall kvällens outfit. hade tänkt att ha på mig mjukisbrallor...! som vanligt, haha. så det kan ju vara lite kul att klä upp sig (:

image3715



lång grovstickad kofta med knappar och rosett - h&m (ny!)
svart långärmad tröja - h&m divided
mörkgråa leggings - gina tricot
strumpor och raggsockar - h&m och ullared



Kommentarer
Postat av: Malin

Underbar klänning. Du kommer att bli finaste fin i den. :) KRAM

2008-01-16 @ 14:52:24
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Pauline

vilken nicig outfit, riktig mysig och skön:)
förästen så ville jag säga att jag gillar din blogg:)

2008-01-16 @ 21:29:49
URL: http://paulinesjogren.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback