dagens planer & överaskning!

vädra och bädda sängen
träna 30 min pass till blossom
koka ägg och äta dom skivade på fullkornsbröd
ducsha & tvätta håret, inpackning mm.
gå ner i tvättstugan 16 och stoppa in två maskiner tvätt
ta en promenad ner till centrum & handla mat & vita tulpaner.
fixa klart i tvättstugan, vika all tvätt och vika in i skåpen
hyra film, handla grönsaker till dippsåsen.
köpa vita tulpaner och ställa i en vas
rensa i kylskåpet och skafferiet
dammsuga och torka golven
laga middag tills älsklingen kommer hem.
tappa upp ett varmt bad åt hjärtat & tända massa ljus
tvätta fårskinnsfällarna & överkastet
myskväll med film, älsklingen och katterna (:
massera älsklingen.

är riktigt varm efter träningen med blossom. det ordet hon missbrukar är "härligt" haha. jag var tvungen att dra ner persiennerna, jag skulle själv dött av skratt om jag såg mig själv stå där i vardagsrummet som en annan träningsnörd. men kul var det och mycket mycket bättre än att stå och trängas med massa andra tanter på gymmet. hoho. har precis ätit lite lunch, blev äggmackor och vanilj te. och ska snart duscha. sen går jag ner till tvättstugan och stoppar in färg och svart tvätt och medans tvätten tvättas så går jag ner till centrum och uträttar lite saker. älsklingen och jag pratade igår om hur trött han är, han jobbar natt och sen dag helt plötsligt och har svårt att ställa om sig. så nu ska jag överaska honom med att fixa här hemma, dammsuga, laga middag, duka fint och ställa fram en fin bukett med vita tulpaner på bordet åt honom, sen ska jag hyra en film som han velat se länge nu och köpa morötter och gurka och göra grönsaksstavar med dipp, tappa upp ett varmt bad till honom som ska vara klart när han kommer hem, med massa levande ljus och sen ska han få en massage när vi går och lägger oss. jag älskar att överaska! han blir så himla glad också. så då är det ännu roligare ♥

duscha nu, sen fixa fixa (: puss!

image3518



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback