envis!

blogg.se kan vara lite knepigt ibland.. jag kommer inte in på sidan och istället för att ge upp och gå och göra nått annat när jag kommer på nått att skriva, så sitter jag kvar och ger mig inte förens jag kommer in (: envis..? - ja en aning!

kvällen har gått i lugnets tecken. har faktiskt känt mig hängig, eller så är det bara att jag är trött. har badat i nästan en timme, låg och läste en bröllopstidning och den tidningen var inte så fin efter badet, lika skrynkig som mina fingrar. därför "badar" jag aldrig med mina inredningstidningar..! dom är ju för fina för att bli skrynkliga ;D sen har jag tittat med ett halvt öga på gynning medans jag myspratade med älsklingen i telefon. gud vad jag saknar honom :( hade varit riktigt mysigt att ha honom här hemma nu ♥ men den som väntar på nått gott..

sitter och smaskar på lite mackor. hårdbröd (sport) med smör, kaviar och lök. det låter kanske äckligt. men det är det inte. om man tycker om kaviar då (: mycket gott. testa! så dricker jag en kopp med "bed time tea" och när jag druckit upp ska jag borsta tänderna och sen gå och lägga mig och läsa. imorgon ska jag sova ut tills jag vaknar. skönt! jag har ingen aning om vad jag ska göra imorgon. jag kan säga att jag längtar efter mitt körkort, jag är lite låst utan bil.. känns så jobbigt att ta steget att börja övningsköra..hm.

sov gott (:

image3845




Kommentarer
Postat av: tilda

Sov sött :)

2008-01-22 @ 23:01:58
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Isabelle

You can do it! Fast det gäller att man verkligen vill ha körkortet, så var det för mig iaf. Tänkte på lördag, vill du att jag kommer och möter dig i Huddinge eller ska vi mötas i stan? Har för mig att du skrivit nåt om att du inte tycker om att åka kommunalt själv!? Ha de fint! Puss&Kram

2008-01-22 @ 23:19:01
URL: http://anothershell.blogg.se
Postat av: Mysan

du klarar det gumman:)jag ska hållla alla mina tummar, allt för dig! du får verkligen hålla tummarna för mig uppskrvning väldigt snart^^

2008-01-23 @ 00:06:40
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: Malvi

Din blogg ser jättekonstig ut i Firefox nu bara så du vet... Inlägget står under kommentarerna och ovanför ser man bilden på den lilla flickan som sitter i sängen med en bok o sina gosedjur. Ovanför det ser jag två stycken headers... Tänkte bara att du ville veta det. Angående körkortet: Du fixar det!:) Det är en sån ENORM frihetskänsla att ha körkort o bil! Dessutom ser det bra ut i CV:t att ha körkort ;) Nu dags att dra till jobbet. Lycka till med körkortsplanerna! Kram från mig

2008-01-23 @ 07:00:02
Postat av: fanny

malvi: hm.. jag gick in på mozilla och jag ser inte att det är konstigt? kolla igen.. kanske var någe fel just då bara *hoppas* :D orkar inte med någe mer krångel! KRAM!

2008-01-23 @ 14:09:26
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: Patricia

Jag använder firefox och bloggen ser helt normal ut. Header, inlägg och kommentarer, inget konstigt. Malvi, du kanske har någon skum inställning? Förresten miss Penny Lane, har du skickat skorna än eller har du glömt bort mig? :-(

2008-01-23 @ 15:29:29
URL: http://smokingcankill.blogg.se
Postat av: Malvi

Nu ser den bra ut igen - iaf här på jobbet! Så det var nog bara nånting som hade hänt imorse tror jag :) Kram

2008-01-23 @ 16:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback